وي با اشاره به راه اندازي دفاتر اطلاع رساني گردشگري در خارج از کشور از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تصريح کرد:اين دفاتر براي معرفي ايران از لحاظ جاذبههاي گردشگري و توانمندي هاي تاريخي و طبيعي طراحي شده و اهداف بالايي را دنبال مي کند.
حاتمي پور با بيان اينکه ، دفاتر اطلاع رساني يکي از کارهاي زير بنايي و از زير ساخت هاي مهم صنعت گردشگري تلقي مي شود و سبب توسعه صنعت گردشگري خواهد شد تصريح کرد: با تبليغ گردشگري مي توان نظر تمام افراد متخصص و گردشگران را جلب و با ارائه آگاهي نسبت به امکانات کشور ايران با تبليغات منفي مقابله کرد، در نتيجه مخاطبان پس از آگاهي و دريافت اطلاعات و بروشور، از صنعت گردشگري کشور ايران استقبال خواهند کرد./102
انتهای پیام/